jump to navigation

Salam Ukhuwah September 28, 2006

Posted by abulutfi in Tinta Editor.
trackback

scan0001.jpgSelamat datang ke laman Kuliyyah, di mana anda dapat membaca dan mendalami tulisan-tulisan dari sarjana-sarjana Islam yang terkemuka seperti Syed Qutb, Dr. Muhammad Qutb, Said Hawwa, Dr. Ramadhan al-Buti, Dr. Abdul Karim Zaidan, Dr. Fathi Yakan dan banyak lagi.

Saya berharap kandungan blog ini boleh dijadikan rujukan kepada mereka yang cintakan Islam dan ingin mendalami apa maksud hidup dalam Islam. Jika ingin mati dalam Islam, kita kena hidup dalam Islam.

Usaha ini adalah sumbangan kecil saya kepada dakwah Islamiyyah. Moga-moga sumbangan saya ini akan dikira sebagai amal selepas saya tiada lagi di alam yang fana ini, insya Allah.

Comments»

1. Puan Ainon Mohd. - October 1, 2006

Objektif pembukaan web ini amat bagus! Sangat bagus. Belum ada web penulis Melayu Islam lain yang melakukan objektif ini.

Saya sudah bookmark web sdr! Saya akan ikuti tulisan sdr dengan minat mendalam.

2. abulutfi - October 3, 2006

Terima kasih kepada sifu yang sudi melawat web blog saya ini. Alhamdulillah, saya cuba mencari satu kelainan semasa mencari idea membuat blog saya disamping menanam benih-benih untuk dituai di ‘negeri yang kekal abadi’ nanti.

Sebenarnya, saya belum hendak mempromosi blog saya sehingga saya selesai menulis beberapa artikel, namun saya tak boleh menghalang sesiapa yang terserempak dengan blog saya ini. Kata kuncinya pun saya buat kajian dahulu sebelum pilih.

Sekali lagi, terima kasih kepada semua yang memberi sokongan. Moga-moga saya terus cergas dalam bidang penulisan ini.

3. like2cmoon - December 19, 2006

Syabas kepada saudara blogmaster…semoga usaha saudara mendapat barokah.Amin…..

4. yanti bayezura jasni - February 18, 2007

assalamualaikum….salam ikhlas penyeri ukhuwah. tahniah buat abuluthfi yang sentisa peka dan tidak jemu memperjuangkan islam. moga usaha yang nampak kecil ini akn tumbuh subur membesar dengan adanya sokongan semua pihak terutama muslimin dan muslimat yang sentiasa menjadikan islam cara hidup dan Allah sebagai matlamat dalam mencapai cita2 semoga Allah sentiasa merahmati usaha murni ini….Amin!!!!


Leave a Reply

